کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلت مبتنی بر اوبونتو با قابلیتی شبیه کانتینیوم در راه است

آیا دوست دارید از تلفن‌ هوشمند یا تبلت خود مثل یک سیستم دسکتاپ استفاده کنید، اما علاقه‌ی چندانی به استفاده از ویندوز و قابلیت کانتینیوم آن ندارید؟ به نظر می‌رسد شرکت اسپانیایی BQ راه حلی برای شما داشته باشد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اوبونتو نتوانستند آنطور که از آن‌ها انتظار می‌رفت موفق ظاهر شوند. بعد از تلاش ناموفق برای جمع‌آوری سرمایه برای گوشی اوبونتو اج، شاهد تلاش دیگر سازندگان برای روانه‌کردن گوشی‌های مبتنی بر اوبونتو به بازار بودیم و علیرغم اینکه سال گذشته ۲ گوشی از این نوع معرفی شدند، باز هم نتوانستند اوبونتو را به عنوان پلتفرمی مطرح در بازار تلفن‌های هوشمند معرفی کنند. اما آیا تغییرات بازار با خود بخت و اقبال تازه‌ای برای اوبونتو به همراه خواهد آورد؟

ویندوز ۱۰ موبایل و کانتینیوم نشان می‌دهند که کاربران به دستگاه‌هایی که می‌توانند به سخت‌افزار کامپیوتر متصل شده و نقش یک سیستم دسکتاپ را بازی کنند توجه نشان می‌دهند. کنونیکال هم قبل از مایکروسافت برنامه‌های خودش را برای همگرایی فرم فکتور دستگاه‌ها داشت و حالا بالاخره می‌توانیم شاهد عرضه‌ی دستگاهی باشیم که از این قابلیت بهره گرفته باشد.

شرکت اسپانیایی BQ قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل از اولین تبلت اوبونتویی خودرونمایی کند. با وصل کردن موس و کیبود به این تبلت و اتصال آن به یک نمایشگر، با استفاده از قابلیت همگرایی (Convergence) اوبونتو تبلت شما به یک سیستم دسکتاپ لینوکسی کامل تبدیل می‌شود. هرچند تا عرضه‌ی نسخه‌ی تجاری این تبلت احتمالاً چند ماهی فاصله داریم. دلیل این تاخیر در عرضه هم انتظار تولیدکننده‌ی اسپانیایی برای عرضه‌ی Ubuntu 16.04 Xerus Xenia است.

شایعات حکایت از این دارند که تبلت مذکور از نمایشگری ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیاتک و ۲ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود؛ هرچند هیچکدام از مشخصات گفته شده تا به حال به صورت رسمی تایید نشده است. همچنین مشخص نیست که قابلیت کانورجنس بر روی این تبلت به چه صورت کار می‌کند و برای بهره‌مندی از آن آیا نیازی به سخت‌افزار جانبی مانند داک کانتینیوم وجود دارد یا خیر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30082 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/03 تعداد مشاهده: 1619
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر